مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:502021-01-02حوادث

دستگیری قاچاقچیان متواری چوب آلات جنگلی تالش


مدیرکل منابع طبیعی گیلان، از دستگیری قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: این خانواده قاچاقچی شامل پدر و پسران به همراه همدستانشان، از بومیان منطقه هستند و سابقه قاچاق چوب دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، میرحامد اختری با بیان اینکه ساعت 9 شب روز چهارشنبه هفته گذشته گزارشی مبنی بر قاچاق چوب آلات جنگلی توسط افراد سودجو در شهرستان تالش به یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان رسید، اظهار کرد: براساس این گزارش، قاچاقچیان چوب بعد از بریدن درختان جنگلی، اقدام به حمل چوب آلات به وسیله سه قاطر کرده بودند.

وی با اشاره به اعزام سریع نیرو های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش به منطقه جوکندان، افزود: نیرو های یگان حفاظت با سه قاچاقچی چوب مواجه و برای مقابله با آنان وارد عمل شدند، اما موفق به دستگیری یک نفر شدند و دو قاچاقچی متواری شدند.

مدیرکل منابع طبیعی گیلان، با بیان اینکه نیرو های یگان حفاظت در مسیر بازگشت با تعدادی از قاچاقچیان مواجه شدند، خاطرنشان کرد: قاچاقچیان متواری به همراه همدستان خود، در منطقه ای تاریک به نیرو های یگان حفاظت حمله ور شدند و با چوب و چماق اقدام به ضرب و شتم نیرو ها کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاچاقچیان متواری چوب آلات جنگلی تالش

دستگیری قاچاقچیان متواری چوب آلات جنگلی تالش